null

КЗ "НВК Сватівська ЗОШ І ст. - гімназія" було створено рішенням сесії Сватівської районної ради 23 червня 2011 року. Місія навчального закладу – реалізація освітньої практики як соціально-культурного феномену, складовими якого є інноваційна соціально-педаго-гічна сутність, цілісність, єдність, і який відповідає законам розвитку сучасного суспільства.
КЗ "НВК Сватівська ЗОШ І ст. - гімназія" працює за двома напрямами: суспільно-гуманітарним /профіль історичний/ та природничо-математичним /профіль фізико-математичний/. Здійснюється навчання за науково - педагогічним проектом "Росток", в початкових класах викладається курс "Я і Україна". Заклад співпрацює із освітніми закладами міста та області (схема). НВК має статус експериментального ЗНЗ Всеукраїнського рівня, приймає участь в дослідно експериментальній роботі з теми "Впровадження ідей інтегрованого навчання в практику початкової школи як умова комплексного розвитку учнів" (дивись Експериментальна робота)

Провідна ідея діяльності НВК «Школа І ступеня-гімназія: 

впровадження особистісно орієнтованого підходу в процесі формування мотивації 
навчальної діяльності, життєвих компетентностей учнів та виховання 
особистості з гуманістичним світо¬сприйманням.


Пріоритетні напрямки роботи:
• формування багатомірного освітнього простору для дітей віком від 6 до 17 років, орієнтованого на індивідуальний розвиток особистості через навчання, виховання та самоосвіту;
• реалізація особистісно-орієнтованого підходу, елементів модульно-розвивальної системи навчання і виховання;
• упровадження у навчально-виховний процес інноваційних методик і технологій, трансформування наукових ідей у практику діяльності вчителів;
  • проведення експериментальної, науково-дослідницької роботи;
  • реалізація програми моніторингу ефективності освітньої системи НВК;
  • варіативність навчання (НПП «Росток»);
  • створення умов для гармонійної єдності в навчально-виховному процесі заходів, спрямованих на укріплення здоров'я дітей і мотивації навчання в сучасних умовах; 
  • наступність у навчанні (ДНЗ – школа І ст. - гімназія);
  • налагодження співробітництва з батьками та громадськістю в усіх сферах навчання і виховання.


Основні завдання НВК:
  • реалізація основних положень особистісно орієнтованого підходу до навчання та виховання;
  • розробка та реалізація системи дослідження та аналізу роботи учнівського та педагогічного колективів;
  • реалізація системи внутрішньошкільного контролю на основі управлінських рішень;
  • розробка критеріїв зростання можливостей НВК;
  • впровадження інформаційних та комунікаційних технологій , комп’ютеризації та інформатизації НВП;
  • вивчення та впровадження в практику навчання і виховання учнів педагогічних інновацій вчителів міста, області, України;
  • робота над удосконаленням уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя і учня, самореалізації творчої особистості;
  • розробка та впровадження авторських програм, методичних комплексів, навчальних посібників;
  • індивідуальна підготовка учнів до участі в олімпіадах, конкурсах різного рівня, робота зі здібними та обдарованими дітьми;
  • нормативне забезпечення, педагогічний аналіз та самоаналіз, контроль та корекція НВП;
  • активізація роботи з питань виховання громадської свідомості учнів, шкільного самоврядування, формування патріотизму, громадянських і конституційних обов´язків, поваги до державних символів України, національної ідеї;
  • врахування вчителями-предметниками, класними керівниками принципів диференціації та індивідуалізації, психолого-педагогічних особливостей дітей;
  • глибоке вивчення проблеми наступності навчання в школі I ступеня-гімназії, адаптації учнів 1-го класу у НВК;
  •  робота з профілактики дитячої злочинності та правопорушень;
  • створення безпечних умов з охорони праці для учнів і працівників НВК, виховання економічної, естетичної, правової культури.  

Алгоритм діяльності педагогічного колективу в процесі впровадження провідної ідеї НВК:

  • інформаційне забезпечення щодо удосконалення навчального процесу, вивчення й впровадження сучасного педагогічного досвіду; 
  • планова курсова перепідготовка й атестація педагогічних працівників;
  • самоосвіта педагогів;
  • дослідно-експериментальна робота з теми «Впровадження ідей інтегрованого навчання в практику початкової школи як умова комплексного розвитку учнів»;
  • реалізація комплексу заходів підтримки здібних та обдарованих дітей;
  • робота над удосконаленням уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя і учня, самореалізації творчої особистості.

Якісний склад педагогічних працівників КЗ "НВК Сватівська ЗОШ І ст. - гімназія" дивись на цій сторінці.

Оновленню змісту, форм і методів освіти, задоволенню потреб талановитої молоді у професійному і суспільному самовизначенні, залученню учнів до науково-дослідницької діяльності у КЗ "НВК Сватівська ЗОШ І ст. - гімназія" сприяє діяльність юніор-академії. Підсумком щорічної її роботи є науково-практичні конференції «Перші кроки в науці». Юні науковці мають можливість пре-зентувати і захищати власні дослідження, наукові проекти.  Дивись  "Науково-дослідна робота"

В КЗ "НВК Сватівська ЗОШ І ст. - гімназія" відповідно до наказу №? від 30.08.2011 здійснюється наукове керівництво дослідницькою роботою. В закладі дії 5 науково-предметних кафедр. Дивись  "Науково-дослідна робота"