Суббота, 27.04.2024, 15:30
Вітаю Вас Гість | RSS

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СВАТІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 7"

пл. 50-річчя Перемоги,35, м.Сватове, 92600, телефон (06471) 3-39-03, E-mail: gimnazium.svatovo@ukr.net, Код ЄДРПОУ 37645011
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Безпечна і дружня до дитини школа

До уваги педагогів школи!

В рамках пілотного проекту "Безпечна і дружня до дитини школа" всім педагогам необхідно пройти безкоштовні онлайн-курси: «Вчимося жити разом», «Я досліджую світ» на основі розвитку життєвих навичок (компетентнісного підходу),«Освіта на основі життєвих навичок».

1. КУРС "Вчимося жити разом" можна пройти за посиланням http://llt.multycourse.com.ua/ua/ . У разі успішного проходження онлайн - курсу видається електронний сертифікат, який враховується при атестації вчителів.

2. КУРС «Основи здоров’язбережної компетентності» можна пройти за посиланням http://multycourse.com.ua/ua/. У разі успішного проходження онлайн - курсу видається електронний сертифікат, який враховується при атестації вчителів.

3.КУРС "Освіта на основі життєвих навичок" можна пройти за посиланням http://dlse.multycourse.com.ua/ua/ та навчання учнів 9-10 класів за курсом «Життєві навички активного і практики громадянства». Всі ресурси у електронному вигляді наявні за посиланням http://autta.org.ua/ua/resources/ У разі успішного проходження онлайн - курсу видається електронний сертифікат, який враховується при атестації вчителів.

Більше корисної інформації для педагогів на порталі Превентивної освіти за посиланням http://autta.org.ua/

До уваги учнів, батьків, вчителів, гостей сайту!

Комунальний заклад «Сватівський ліцей № 7» Сватівської міської ради Луганської області є учасником проєкту "Безпечна  і  дружня  до  дитини  школа".

Безпечна  і  дружня  до  дитини  школа  (БДДШ)  —  це  місце,  у  якому  діти  і дорослі почуваються безпечно і комфортно, яке дарує дітям особливе відчуття єдності, дає точку опори і можливість проявити себе, вселяє надію  і породжує впевненість у майбутньому.

В рамках проєкту створена команда, а саме:

Євтушенко С.В. – директор закладу;

Пархоменко А.Ю. – заступник директора з ВР;

Канівець І.О. – заступник директора НВР;

Скворцова О.В. – комірник їдальні;

Онопко Д.Є. – учитель фізичної культури;

Северіна Н.М. – вчитель початкових класів;

Карпцова М.Ю. – вчитель інформатики;

Нергеш І.В. – вчитель основ здоров’я;

Середа О.В. – соціальний педагог;

Несховайко А.В. – педагог-організатор;

Мартинова Я.Л. – мати учня 1-б класу;

Ільїна Таїсія – учениця 10-Б класу;

Скрипник Владислав – учень 10-б класу;

Бондарєва Л.В. – інженер з ТО;

Бондарчук Є.Г. – інспектор ювенальної превенції.

Ознайомитись з Концепцією безпечної і дружньої до дитини школи можна за посиланням    http://school14sev.at.ua/koncepcija_bezpechnoi_shkoli.docx

Безпечні і дружні до дитини школи покликані допомогти учням у набутті навичок, необхідних у сучасному мінливому світі, щоб поліпшити їхнє здоров’я і благополуччя, створити безпечне середовище, підвищити мотивацію вчителів і суспільства до підтримки освіти. Школи мають бути забезпечені хорошими санітарними умовами: свіжою питною водою, чистими і теплими туалетами, доступним і корисним харчуванням тощо.

Безпечна і дружня до дитини школа

 надає рівні можливості для всіх: сприймає всіх дітей однаково, незалежно від їхньої статі, соціального статусу, культурного походження, віросповідання або стану здоров’я;

 забезпечує якісну освіту — розширює горизонти навчання дитини, розвиває навички та вміння в усіх сферах навчання, забезпечує навчальним планом і програмами відповідно до віку, враховує індивідуальні особливості учнів, різні стилі навчання,

 підтримує активне навчання і критичне мислення, знайомить дітей з інформаційними технологіями, розвиває навчання життєвих навичок із професійними, компетентними і вмотивованими вчителями;

 захищає і піклується — враховує інтереси учнів, оберігає їх від ризикованої поведінки, захищає від надзвичайних ситуацій природного, техногенного або соціального походження;

 залучає учнів, сім’ї та місцеві громади — цінує і стимулює участь батьківських комітетів та шкільного самоврядування в плануванні шкільних заходів; надає освітні послуги дорослому населенню, є освітнім центром громади.

Мета:

 Подарувати учням особливий час і місце в школі. Запрошуючи дітей сісти в коло й обмінятися думками, ми наслідуємо давні традиції, що існують у багатьох культурах світу — організовувати своєрідне коло, де кожен має змогу висловитися з приводу будь-якої події чи проблеми і вислухати думки інших.

 Допомогти дітям відчути єднання з групою. Багатьом підліткам важко зосередитися на навчанні, якщо вони почуваються самотніми. Це відчуття може підштовхнути їх до компаній, нормою в яких є вживання алкоголю, наркотиків, насилля, інші протиправні дії.

 Дати дітям точку опори. Допомагаючи усвідомити цінності й пріоритети, ми наставляємо їх на правильний шлях, вчимо уникати невиправданих ризиків і створених ними самими проблем.

 Навчити дітей приймати рішення і діяти з позицій здорового глузду. Розвиваючи в учнів навички критичного мислення, ми вчимо їх усебічно аналізувати ситуації, зважувати альтернативи, робити вибір і брати на себе відповідальність за його наслідки.

 Навчити дітей протистояти соціальному тиску. Тренуючи навички відмови, ми вчимо їх протидіяти маніпуляціям, підвищуємо їхню стійкість до пропозицій, які можуть спричинити проблеми.

 Навчити дітей долати стреси. В умовах інтенсивного навчального процесу важливо уміти розподіляти час, відпочивати і розслаблятися душею і тілом.

 Показати дітям, як можна жити у світі без насилля. Навчаючи учнів спілкуватися і розуміти одне одного, ми допомагаємо їм набути досвіду мирного розв’язання конфліктів і пошуку компромісів. Ми здатні пробудити в дітей інтерес до того, що відчувають і як думають інші люди, розвинути у них толерантність і співчуття.

 Вселити у дітей надію. Розвиваючи у них навички самооцінки, ми найбільше допомагаємо дітям, які змушені дорослішати у складних життєвих обставинах. Переконуючи, що їхня доля у їхніх руках, ми захищаємо дітей від негативного впливу оточення, яке, можливо, щодня нагадує про відсутність життєвих перспектив.

Завдання:

БЕЗПЕЧНА І ДРУЖНЯ ДО ДИТИНИ ШКОЛА

1. Спрямована на реалізацію права дітей навчатися у безпечній і дружній школі — місці, у якому діти і дорослі почуваються безпечно і комфортно, яке дарує дітям відчуття єдності, дає можливість проявити себе, вселяє надію і породжує впевненість у майбутньому.

2. Забезпечує на рівні закладу освіти інтеграцію ключових компонент НУШ: компетентнісного навчання учнів, підвищення кваліфікації вчителів, сприятливого освітнього середовища, ефективного самоврядування.

3. Враховує важливі чинники організації шкільного життя, містить систему показників і зручні інструменти для планування, моніторингу та оцінки заходів, спрямованих на підвищення рівня безпеки, комфорту, якості навчання і самоврядування закладу освіти.

4. Надає можливість усім зацікавленим сторонам визначити рівень безпеки, психосоціального комфорту, ефективності навчання і самоврядування закладу за сукупністю релевантних показників.

5. Забезпечує формування комплексного плану вдосконалення закладу освіти на основі системного аналізу його сильних і слабких сторін.

6. Пропонує просту схему, інструменти і ресурси для організації процесу вдосконалення закладу освіти.

7. Розроблені матеріали щодо компетентнісного навчання учнів, їхньої участі у житті школи, а також підготовки вчителів надають закладу освіти можливість наповнити рамку БДДШ ресурсами з доведеною ефективністю.

8. Спрямована на реалізацію програми Кабінету Міністрів України, що передбачає створення у кожній школі до 2025 року сприятливого освітнього середовища, компетентне навчання учнів, постійне підвищення кваліфікації педагогів.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024
Використовуються технології uCoz