Меню сайту
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Безпечна і дружня до дитини школаДо уваги педагогів школи! В рамках пілотного проекту "Безпечна і дружня до дитини школа" всім педагогам необхідно пройти безкоштовні онлайн-курси: «Вчимося жити разом», «Я досліджую світ» на основі розвитку життєвих навичок (компетентнісного підходу),«Освіта на основі життєвих навичок». 1. КУРС "Вчимося жити разом" можна пройти за посиланням http://llt.multycourse.com.ua/ua/ . У разі успішного проходження онлайн - курсу видається електронний сертифікат, який враховується при атестації вчителів. 2. КУРС «Основи здоров’язбережної компетентності» можна пройти за посиланням http://multycourse.com.ua/ua/. У разі успішного проходження онлайн - курсу видається електронний сертифікат, який враховується при атестації вчителів. 3.КУРС "Освіта на основі життєвих навичок" можна пройти за посиланням http://dlse.multycourse.com.ua/ua/ та навчання учнів 9-10 класів за курсом «Життєві навички активного і практики громадянства». Всі ресурси у електронному вигляді наявні за посиланням http://autta.org.ua/ua/resources/ У разі успішного проходження онлайн - курсу видається електронний сертифікат, який враховується при атестації вчителів. Більше корисної інформації для педагогів на порталі Превентивної освіти за посиланням http://autta.org.ua/ До уваги учнів, батьків, вчителів, гостей сайту! Комунальний заклад «Сватівський ліцей № 7» Сватівської міської ради Луганської області є учасником проєкту "Безпечна і дружня до дитини школа". Безпечна і дружня до дитини школа (БДДШ) — це місце, у якому діти і дорослі почуваються безпечно і комфортно, яке дарує дітям особливе відчуття єдності, дає точку опори і можливість проявити себе, вселяє надію і породжує впевненість у майбутньому. В рамках проєкту створена команда, а саме: Євтушенко С.В. – директор закладу; Пархоменко А.Ю. – заступник директора з ВР; Канівець І.О. – заступник директора НВР; Скворцова О.В. – комірник їдальні; Онопко Д.Є. – учитель фізичної культури; Северіна Н.М. – вчитель початкових класів; Карпцова М.Ю. – вчитель інформатики; Нергеш І.В. – вчитель основ здоров’я; Середа О.В. – соціальний педагог; Несховайко А.В. – педагог-організатор; Мартинова Я.Л. – мати учня 1-б класу; Ільїна Таїсія – учениця 10-Б класу; Скрипник Владислав – учень 10-б класу; Бондарєва Л.В. – інженер з ТО; Бондарчук Є.Г. – інспектор ювенальної превенції. Ознайомитись з Концепцією безпечної і дружньої до дитини школи можна за посиланням http://school14sev.at.ua/koncepcija_bezpechnoi_shkoli.docx Безпечні і дружні до дитини школи покликані допомогти учням у набутті навичок, необхідних у сучасному мінливому світі, щоб поліпшити їхнє здоров’я і благополуччя, створити безпечне середовище, підвищити мотивацію вчителів і суспільства до підтримки освіти. Школи мають бути забезпечені хорошими санітарними умовами: свіжою питною водою, чистими і теплими туалетами, доступним і корисним харчуванням тощо. Безпечна і дружня до дитини школа надає рівні можливості для всіх: сприймає всіх дітей однаково, незалежно від їхньої статі, соціального статусу, культурного походження, віросповідання або стану здоров’я; забезпечує якісну освіту — розширює горизонти навчання дитини, розвиває навички та вміння в усіх сферах навчання, забезпечує навчальним планом і програмами відповідно до віку, враховує індивідуальні особливості учнів, різні стилі навчання, підтримує активне навчання і критичне мислення, знайомить дітей з інформаційними технологіями, розвиває навчання життєвих навичок із професійними, компетентними і вмотивованими вчителями; захищає і піклується — враховує інтереси учнів, оберігає їх від ризикованої поведінки, захищає від надзвичайних ситуацій природного, техногенного або соціального походження; залучає учнів, сім’ї та місцеві громади — цінує і стимулює участь батьківських комітетів та шкільного самоврядування в плануванні шкільних заходів; надає освітні послуги дорослому населенню, є освітнім центром громади. Мета: Подарувати учням особливий час і місце в школі. Запрошуючи дітей сісти в коло й обмінятися думками, ми наслідуємо давні традиції, що існують у багатьох культурах світу — організовувати своєрідне коло, де кожен має змогу висловитися з приводу будь-якої події чи проблеми і вислухати думки інших. Допомогти дітям відчути єднання з групою. Багатьом підліткам важко зосередитися на навчанні, якщо вони почуваються самотніми. Це відчуття може підштовхнути їх до компаній, нормою в яких є вживання алкоголю, наркотиків, насилля, інші протиправні дії. Дати дітям точку опори. Допомагаючи усвідомити цінності й пріоритети, ми наставляємо їх на правильний шлях, вчимо уникати невиправданих ризиків і створених ними самими проблем. Навчити дітей приймати рішення і діяти з позицій здорового глузду. Розвиваючи в учнів навички критичного мислення, ми вчимо їх усебічно аналізувати ситуації, зважувати альтернативи, робити вибір і брати на себе відповідальність за його наслідки. Навчити дітей протистояти соціальному тиску. Тренуючи навички відмови, ми вчимо їх протидіяти маніпуляціям, підвищуємо їхню стійкість до пропозицій, які можуть спричинити проблеми. Навчити дітей долати стреси. В умовах інтенсивного навчального процесу важливо уміти розподіляти час, відпочивати і розслаблятися душею і тілом. Показати дітям, як можна жити у світі без насилля. Навчаючи учнів спілкуватися і розуміти одне одного, ми допомагаємо їм набути досвіду мирного розв’язання конфліктів і пошуку компромісів. Ми здатні пробудити в дітей інтерес до того, що відчувають і як думають інші люди, розвинути у них толерантність і співчуття. Вселити у дітей надію. Розвиваючи у них навички самооцінки, ми найбільше допомагаємо дітям, які змушені дорослішати у складних життєвих обставинах. Переконуючи, що їхня доля у їхніх руках, ми захищаємо дітей від негативного впливу оточення, яке, можливо, щодня нагадує про відсутність життєвих перспектив. Завдання: БЕЗПЕЧНА І ДРУЖНЯ ДО ДИТИНИ ШКОЛА 1. Спрямована на реалізацію права дітей навчатися у безпечній і дружній школі — місці, у якому діти і дорослі почуваються безпечно і комфортно, яке дарує дітям відчуття єдності, дає можливість проявити себе, вселяє надію і породжує впевненість у майбутньому. 2. Забезпечує на рівні закладу освіти інтеграцію ключових компонент НУШ: компетентнісного навчання учнів, підвищення кваліфікації вчителів, сприятливого освітнього середовища, ефективного самоврядування. 3. Враховує важливі чинники організації шкільного життя, містить систему показників і зручні інструменти для планування, моніторингу та оцінки заходів, спрямованих на підвищення рівня безпеки, комфорту, якості навчання і самоврядування закладу освіти. 4. Надає можливість усім зацікавленим сторонам визначити рівень безпеки, психосоціального комфорту, ефективності навчання і самоврядування закладу за сукупністю релевантних показників. 5. Забезпечує формування комплексного плану вдосконалення закладу освіти на основі системного аналізу його сильних і слабких сторін. 6. Пропонує просту схему, інструменти і ресурси для організації процесу вдосконалення закладу освіти. 7. Розроблені матеріали щодо компетентнісного навчання учнів, їхньої участі у житті школи, а також підготовки вчителів надають закладу освіти можливість наповнити рамку БДДШ ресурсами з доведеною ефективністю. 8. Спрямована на реалізацію програми Кабінету Міністрів України, що передбачає створення у кожній школі до 2025 року сприятливого освітнього середовища, компетентне навчання учнів, постійне підвищення кваліфікації педагогів. |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||