Дослідно-експериментальну роботу в КЗ "НВК Сватівська ЗОШ І ст. - гімназія" у 2013-2014 н.р. продовжено за темою «Науково-методичний
супровідтворчої діяльностіучнів та вчителів у системі
особистісно-орієнтованого навчання та виховання» (наказ Департаменту освіти і науки Луганської ОДА від 25.12.2013 № 1590).
Керівник експерименту: Баранова Світлана В'ячеславівна, кандидат психологічних наук, доцент, старший науковий співробітник лабораторії політичної участі Інституту соціальної та політичної психології НАПН України.
Професіоналізм вчителя, безумовно, приходить не тільки з досвідом, він
залежить від багатьох різних факторів: особистих здібностей, мотивації до
роботи, її змісту, умов життя, впливу колективу тощо. Не варто вважати, що
тільки за допомогою навчання можна з учителя-початківця сформувати компетентного
професіонала. Однак цілеспрямоване, правильно організоване навчання відіграє у
становленні, формуванні професіонала неабияку роль.
Обдарованих дітей, а особливо талановитих, які вирізняються з-поміж своїх однолітків високим творчим потенціалом, інтелектуальною розкутістю, начитаністю, схильністю до нестандартного розв’язання проблем, неординарністю мислення і світосприйняття, в нашому закладі багато. Це учні, які мають одночасно різні типи обдарованості, високі здібності до виконання певних видів діяльності.
Науковий керівник – Баранова Світлана В’ячеславівна, кандидат психологічних наук. Мета дослідження: створення умов для особистісного розвитку дітей молодшого шкільного віку. Об'єкт дослідження: процес розвитку дитини в умовах навчально-виховного процесу. Предмет дослідження: навчальні програми, науково-педагогічні проекти, умови, що сприяють комплексному розвитку особистості молодшого школяра.