Вторник, 03.12.2024, 19:55
Вітаю Вас Гість | RSS

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СВАТІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 7"

пл. 50-річчя Перемоги,35, м.Сватове, 92600, телефон (06471) 3-39-03, E-mail: gimnazium.svatovo@ukr.net, Код ЄДРПОУ 37645011
Статистика

Онлайн всего: 4
Гостей: 4
Пользователей: 0

Каталог статей


Дослідно-експериментальна робота

Основна мета та головні завдання експерименту:
Мета - створення умов для розвитку та реалізації творчого потенціалу учнів та вчителів НВК.
Завдання –
-забезпечення доступності якісних освітніх послуг, які формують творчу особистість школяра;
-створення умов для інтелектуального та творчого  розвитку учнів та вчителів;
-виявлення та підтримка талановитих учнів, надання їм необхідної інформаційної та методичної підтримки;
-створення умов для вільного вибору учнями видів і засобів самореалізації, розвитку  їх особистісного і творчого потенціалу;
-формування та стимулювання мотивації учасників навчально-виховного процесу до творчої діяльності;
-оновлення психолого-педагогічних знань вчителів, формування професійних  компетентностей;
-вивчення  педагогами наукової, педагогічної, психологічної літератури  за проблемою експериментальної роботи;
-забезпечення пріоритетності особистісно-орієнтованого навчання;
-впровадження інноваційних технологій розвитку творчих здібностей школярів  в навчально-виховному процесі;
-проведення моніторингу якості освітніх послуг навчального закладу, особистісного розвитку учнів школи.
Напрями експериментальної роботи:  розробка, апробація нового змісту навчання, формування механізму науково-методичного забезпечення навчального процесу, вироблення навичок соціальної активності та соціальної відповідальності учнів, впровадження інноваційних технологій розвитку творчих здібностей учнів.
 Етапи дослідно-експериментальної роботи:
Етапи дослідно-експериментальної роботи, терміни
 Короткий зміст роботи
І. Організаційно-підготовчий  етап (січень 2014р. – травень 2014р.)
 
-вивчення та наукове обґрунтування теми, мети та завдань дослідно-експериментальної роботи;
-вивчення передового педагогічного досвіду інших навчальних закладів із вище вказаної теми експериментальної роботи; вивчення літератури з проблеми науково-методичного супроводу творчого розвитку учнів та учителів у системі особистісно-орієнтованого навчання та виховання 
озробка програми дослідно-експериментальної роботи за обраною темою;
ормативно-правове забезпечення експериментальної роботи. Аналіз наявних і створення необхідних умов (науково-методичних, кадрових, матеріально-технічних, фінансових) для реалізації експерименту;
- проведення консультаційної роботи серед педагогів, батьків;
-обговорення та прийняття інноваційної моделі колективом учасників експерименту;
-попередня діагностика потенційних можливостей та умов впровадження інноваційної моделі у практику навчального закладу;
-обговорення ідеї на педагогічній раді, на батьківській конференції;
-налагодження спільної діяльності з установами, які здійснюють наукове керівництво дослідно-експериментальною роботою;
творення та планування роботи творчої групи педагогів з теми експериментальної роботи;
–психолого-педагогічне забезпечення експерименту;
обговорення питань, проведення методичних заходів, публікація матеріалів із проблеми експерименту. 
ІІ.  Діагностично - концептуальний етап (червень2014р. – грудень 2014р.)
 
-проведення прогностичного аналізу організаційно-педагогічних, матеріально-технічних, фінансово-економічних умов реалізації експерименту;
-розробка комплексного моніторингу зі створення та реалізації експериментальної роботи, де враховується:
*  кадрове забезпечення;
*  інноваційна діяльність школи;
*  матеріально-технічне забезпечення;
*  управлінська стратегія;
-діагностика творчого потенціалу та здібностей учнів та вчителів.
ІІІ. Формувальний (січень 2015р. – грудень 2015р.)
 
-впровадження в навчально-виховний процес школи інноваційних педагогічних технологій;
-розробка та апробація навчального та навчально-методичного забезпечення;
-створення системи управління навчальним закладом на засадах демократії, колегіальності, соціального захисту учасників навчально-виховного процесу;
-забезпечення постійного цілеспрямованого підвищення професійної компетентності та кваліфікації педагогічних працівників;
-використання відповідних навчальних програм, складання планів та розкладу занять;
-організація педагогічного процесу в умовах впровадження інноваційної моделі;
-організація інструктажів, консультативної діяльності творчих груп учасників інноваційних проектів;
-участь у навчальних семінарах, обмін досвідом;
-моніторинг навчально-виховного процесу в цільових групах.
IV. Узагальнюючий етап (січень 2016р. – грудень 2016р.)
 
-статистично-кількісний та описово-якісний аналіз результатів експерименту, обговорення його на засіданні методичної ради, на засіданні педагогічної ради школи;
-порівняльна характеристика розвивального впливу традиційної та інноваційної системи навчання і виховання в умовах експерименту;
- поширення досвіду школи з метою його впровадження в практику роботи навчальних закладів району, області;
-системний теоретико-методологічний аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи та оформлення їх у вигляді методичних рекомендацій;
- публікація результатів експериментальної роботи.
V.  Коректувальний етап (січень 2017р. – вересень 2017р.)
 
-внесення коректив і відповідних змін до організаційно-педагогічних, матеріально-технічних, фінансово-економічних умов експерименту;
-складання планів інноваційної діяльності на подальший період відповідно до мети та завдань розвитку школи, які зафіксовані в Концепції її розвитку.
 Очікувані результати:
Розвиток професійної компетентності на основі діагностики та моніторингу; вироблення інноваційного стилю, оволодіння учителями технологіями формування творчої особистості дитини; формування в учителів творчого підходу до педагогічної праці, уміння знаходити доцільні методи навчання і виховання; забезпечення науково-методичного підґрунтя з метою впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес; розвиток ініціативи, креативності учнів та вчителів з метою підвищення якості і результативності навчально-виховного процесу, досягнення оптимальних результатів у навчанні та високого ступеню самореалізації особистості; розширення мережі гуртків з урахуванням інтересів та здібностей учнів; підвищення рівня психологічної комфортності для всіх учасників навчально-виховного процесу.
 Терміни початку і закінчення експерименту:  січень 2014р. – вересень 2017р.

Категорія: Експериментальна робота | Додав: gigadmin (12.02.2014)
Переглядів: 3600 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Використовуються технології uCoz