Сьогодні, 9 листопада 2016 року, у День української писемності та мови, відбувся 16 радіодиктант національної єдності, до якого долучилися учні та вчителі КЗ «НВК Сватівська ЗОШ І ст. - гімназія».
Об 11 годині одинадцятикласники зручно розмістилися у кабінеті інформатики, зосередившись на трансляції, та разом з усією світовою спільнотою, небайдужою до вивчення української мови, написали диктант національної єдності «Україна на зламі тисячоліть».
Долучившись до Всеукраїнської акції, гімназисти виявили солідарність з усіма, хто любить і шанує рідне слово, хто хоче, щоб українська мова як символ єдності нації збереглася для нащадків.
|
Нетлінним скарбом століть називають національну мову та літературу - скарбом, що передається від покоління до покоління, що об’єднує минуле й прийдешнє. Мова - живий організм, вона розвивається за своїми законами, а тому треба в чистоті берегти цей нетлінний скарб. Щороку, починаючи з 1997 року, 9 листопада в нашій державі відзначається День української писемності та мови. Ще в дитинстві рідна мова допомагає нам пізнавати все навкруги, відкривати для себе великий і чарівний світ життя. Без мови не може існувати й розвиватися суспільство, бо вона допомагає людям обмінюватися думками, висловлювати свої почуття, досягати взаєморозуміння, створювати духовні цінності.
На урочисті святкування до учнів та вчителів КЗ «НВК Сватівська ЗОШ І ст.-гімназія» завітали почесні гості: Сліпець В.В., голова районної ради, Лемешко Г.А., заступник голови райдержадміністрації, Солод О.Ю., головний спеціаліст відділу організаційної роботи апарату Луганської обласної військово-цивільної адміністрації, Гайдидей О.В., завідувач комунальної установи «Районний методичний кабінет».
Свято розпочалося яскравим флешмобом: у танку закружляли учасниці танцювального колективу «Соняшник». Юні україночки в національних костюмах привітали гостей хлібом-сіллю на вишитому рушнику, розгорнули віночок зі різнокольоровими стрічками, а в руках тримали слово «МОВА» та епітети до нього – рідна, калинова, барвінкова, мелодійна, милозвучна та ін. Далі господарі закладу запросили почесних гостей на урочисту лінійку, яку підготували учні чергового 10 класу. Гімназисти розповіли про історію свята, висловили своє захоплення рідною мовою, яка є невід’ємною складовою кожної української родини. Українське слово – сильне і величне, саме з мови починається нація і народ. Гості привітали учнів, побажали їм успіхів, наснаги, наполегливості у відкритті нових і нездоланих горизонтів нашого духовного скарбу – рідної мови. Після лінійки гостей запросили до української світлиці, де восьмикласники майстерно виконали фрагмент літературної композиції про велич, багатство української мови, занурили присутніх у всесвіт безсмертного українського слова, створили колаж «Для мене рідна мова - це..». Піднесено та урочисто відбувся і короткий виступ команди НВК «Патріоти», яка цього року була учасницею районного етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Джура». Гості отримали в подарунок святковий тематичний випуск шкільної газети «Гімназист», яку випускає гурток «Дивосвіт рідного слова, і зробили спільне фото на пам'ять.
Цього ж дня учні 11 класу та вчителі НВК долучилися до написання радіодиктанту національної єдності, присвяченого Дню української мови та писемності. Об 11 годині одинадцятикласники зручно розмістилися в кабінеті інформатики та разом з усією світовою спільнотою, небайдужою до вивчення української мови, написали диктант національної єдності «Україна на зламі тисячоліть». Долучившись до Всеукраїнської акції, гімназисти виявили солідарність з усіма, хто любить і шанує рідне слово, хто хоче, щоб українська мова як символ єдності нації збереглася для нащадків.
Прес-центр НВК
|
ЄДНАЙМОСЯ, БРАТАЙМОСЯ В ТОВАРИСТВО ЧЕСНЕ, ХАЙ БРАТЕРСТВОМ, ЩИРИМИ ТРУДАМИ ВКРАЇНА ВОСКРЕСНЕ!
(до 160-річчя від дня народження Великого Каменяра)
Сьогодні в умовах величезних змін у соціальному, економічному та політичному житті України постала проблема радикальної перебудови у сфері освіти та виховання, мета якої – формувати конкурентно здібну, творчу особистість, яка спроможна до самовизначення, до самореалізації та самовдосконалення.
Усі діти полюбляють слухати казки. А ще більше - хочуть опинитися в чарівному світі казки. Тож вони імпровізують, імітують, грають, приміряють на себе улюблені ролі. Тому, вчитель української літератури Колеснікова Г.В. під час вивчення казки І.Я.Франка «Фарбований Лис» запропонувала учням завдання творчого характеру – інсценізувати уривок із цього твору, який найбільше сподобався.
П’ятикласники, згуртувавшись, вирішили поставити лялькову виставу і поставилися до цього завдання дуже серйозно : зібрали усі матеріали для реалізації лялькового театру, виготовили імпровізовану сцену, запросили на свій виступ гостей – педагогів НВК.
Відвідини такого цікавого театрального дійства дали змогу всім присутнім на уроці ознайомитись із творчістю Івана Франка, який був поетом, прозаїком, драматургом, літературним критиком, ученим та громадсько-культурним діячем.
Роль автора на себе взяла Рєзнікова К. Актори-ляльководи:
- Лис Микита – Штефан С.,
- Ведмідь – Лемешко А.,
- Вовк – Руденко М,
- Зайчик – Лобзіна В..
Під час заходу лунали чудові українські мелодії , які подарували глядачам гітаристи 5-Б – Брайловський Д. та Ковальов Є..
Саме лялькова вистава за літературною казкою Франка «Фарбований лис» навчила учнів ніколи не обманювати, бо все таємне і приховане завжди з'ясовується; не бути надміру гордим, бо через це легко можна втрапити в халепу; ніколи не довіряти першому враженню, бо переважно воно не є правильним; багато не вихвалятися і не обіцяти зробити те, чого не можеш.
Коли театр засвічує вогні, очі дітей випромінюють захват від пізнання істини, від радості успіху. А це і є краплинка щасливого шкільного життя!
|
11.11.16р. було проведено тренінг в 9 класі за темою «Самовизначення і вибір професії». Учні ознайомилися зі складовими життєвого самовизначення, формулою вибору професії. Під час проведення тренінгу учні виконали запропоновані завдання, склали особистий рейтинг мотивів для вибору професії, проаналізували гендерні стереотипи щодо вибору професії. Переглянули відео «Майстерність не має статі». Учні зробили висновок, що вибір професії справа важлива і відповідальна, і щоб людина дійсно правильно обрала професію, треба враховувати всі компоненти формули вибору професії. Підсумкові завдання допомогли закріпити набуті знання.
|
07.11.17р. було проведено тренінг в 6 класі за темою «Ефективне спілкування». На занятті учні ознайомилися з навичками спілкування, правилами ефективного спілкування, дізналися як уникнути непорозуміння під час спілкування. Виконали вправи: «Знайомство», «Зіпсований телефон» з задоволенням показували телепередачі без слів жестами і мімікою. Прочитали і обговорили вірш «Рассказ об имени винограда ». Виконуючи підсумкові завдання учні закріпили набуті знання. Продемонстрували уміння уникати непорозумінь, висловлюватися конкретно, ставити уточнювальні запитання. Заняття для учнів було цікавим.
|
07.11.16р. було проведено тренінг в 5 класі за темою «Упевнена поведінка». Учні ознайомилися зі стилями поведінки. Навчилися розпізнавати вербальні і невербальні ознаки агресивної, пасивної та асертивної поведінки, зрозуміли, що упевнена поведінка має певні переваги. Під час тренінгу учні виконали запропоновані вправи. Сподобалася їм руханка-пантоміма «Пасивний, агресивний, впевнений». Набуті знання закріпили підсумковими вправами. Заняття сподобалося, учні були активними і зацікавленими.
| |