04.11.16р. було проведено тренінг в 9 класі за темою «Самооцінка характеру». Учні ознайомилися з вищими цінностями і з’ясували, що формуванню загальнолюдських цінностей сприяють життєві навички. За допомогою спеціально розроблених анкет учні оцінили свій характер і склали «портрет» свого характеру у формі номограми. Аналізуючи свій «портрет», учні побачили, що у кожного з них є потенціал для розвитку і самовдосконалення. Учням було запропоновано виконати проект самовдосконалення.
04.11.16р. в 8 класі проведено тренінг за темою «Стоп булінг». Учні ознайомилися з поняттям булінг та його формами. Навчилися розрізняти булінг і піддражнювання, розробляти стратегії подолання булінгу. Під час проведення тренінгу учні виконали вправи: «Булінг чи піддражнювання», «Рука допомоги», «Камінь, ножиці, папір». Передивилися відео «Камінь, ножиці, папір» та про булінг у сучасному житті. Учні погодились, що тема булінгу дуже актуальна в сучасному житті і намагалися розробити стратегії боротьби з булінгом, а також визначили до кого можна звертатися за допомогою у разі булінгу. Підсумкові завдання допомогли закріпити набуті на занятті знання.
31.10.16р. Проведено в 7 класі тренінг за темою «Стрес і психологічна рівновага». Під час проведення тренінгу учні переглянули відео «Що таке стрес», виконали вправи «Знайомство», «Голосуй ногами», «Швидка допомога», На занятті учні ознайомилися з поняттями стрес, дистрес, еустрес. Великий інтерес викликала вправа на релаксацію «Безпечне місце». Учні погодилися, що в сьогоденні, люди дуже часто відчувають стрес. Тому з задоволенням продемонстрували техніки самоконтролю при стресових ситуаціях. Заняття дітям сподобалося і пройшло цікаво.
31.10.16р. в 6 класі проведено тренінг за темою «Як протидіяти тиску однолітків». Під час тренінгу з учнями були проведені інтерактивна гра «Тиск однолітків» і рольова гра «Як сказати «НІ». Учні писали відповіді на листи Каті і Андрія з порадами, як правильно діяти в тій чи іншій ситуації. Був переглянутий і обговорений мультфільм «Лукоморье Пикчерс Ворона и Лиса». Учні ознайомилися з видами маніпуляцій і намагалися визначити , які саме маніпуляції використовувалися в пропонованих ситуаціях. Тренінг пройшов плідно і цікаво.
31.10.16р. було проведено в 5 класі тренінг за темою «Що сприяє порозумінню між людьми». Під час тренінгу були виконані вправи: «Знайомство», «Вгадай слово», «Корабель порозуміння». За допомогою тесту учні визначили свою впевненість або невпевненість в різних ситуаціях. Найбільше учням сподобалася вправа «Вгадай слово». Тренінг пройшов цікаво. Учні зрозуміли, що таке вербальне і невербальне спілкування, можуть назвати чинники, які сприяють і заважають спілкуванню.