Четверг, 25.04.2024, 06:38
Вітаю Вас Гість | RSS

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СВАТІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 7"

пл. 50-річчя Перемоги,35, м.Сватове, 92600, телефон (06471) 3-39-03, E-mail: gimnazium.svatovo@ukr.net, Код ЄДРПОУ 37645011
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог статей


Дослідно-експериментальна робота КЗ «НВК Сватівська ЗОШ І ступеня – гімназія» за темою: «Впровадження ідей інтегрованого навчання в практику

nullНауковий керівник – Баранова Світлана В’ячеславівна, 

кандидат психологічних наук.
Мета дослідження:
створення умов для особистісного розвитку дітей молодшого шкільного віку.
Об'єкт дослідження: 
процес розвитку дитини в умовах навчально-виховного процесу.
Предмет дослідження:
навчальні програми, науково-педагогічні проекти, умови, що сприяють комплексному розвитку особистості молодшого школяра.
Завдання експерименту:
• забезпечення доступності якісних освітніх послуг, які формують творчу
особистість молодшого школяра;
• створення умов для інтелектуального та творчого розвитку учнів 
школи: виявлення та підтримка обдарованих учнів, надання їм необхідної інформації та методичної допомоги;
• всебічне сприяння проектній діяльності школярів;
• створення умов для вільного вибору учнями видів і засобів
самореалізації, особистісного і творчого потенціалу відповідно до їх інтересів, здібностей і потреб;
• забезпечення пріоритетності особистісно-орієнтованого навчання;
• підвищення рівня вихованості учнів з позиції загальнолюдських
цінностей;
• обробка інноваційних технологій розвитку творчих здібностей школярі
в навчально-виховному процесі;
• вивчення педагогами наукової, педагогічної, психологічної спеціальної
літератури за проблемою експериментальної роботи;
• проведення моніторингу якості освітніх послуг навчального закладу,
особистісного розвитку учнів школи.

Завданнями узагальнюючого етапу (січень 2011 – грудень 2011) є:
• статистично-кількісний та описово-якісний аналіз результатів експерименту, обговорення його на засіданні методичної ради, на засіданні педагогічної ради ;
• порівняльна характеристика розвивального впливу традиційної та інноваційної системи навчання і виховання в умовах експерименту;
• поширення досвіду школи з метою його впровадження в практику роботи навчальних закладів ;
• системний теоретико-методологічний аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи та оформлення їх у вигляді методичних рекомендацій. 

Над виконанням програми дослідно-експериментальної роботи працює творчий, професійний колектив вчителів початкових класів:
• 88 % педагогічних працівників мають вищу освіту;
• високим є рівень професійної майстерності педагогів:
мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» - 6
«спеціаліст першої категорії» - 3
«спеціаліст другої категорії» - 2
«спеціаліст» - 5
  звання Заслужений учитель України, відмінник освіти України, 
  вчитель - методист – 1  
• 74% мають стаж більше 10 років, на 19 % педагогічний колектив 
 складається з молодих спеціалістів зі стажем роботи до 3-х років. 

На виконання цих завдань, з метою поширення досвіду роботи школи та його впровадження в практику роботи навчальних закладів у травні 2011 року проведено засідання круглого столу з колегами-освітянами Попаснянського району та працівниками районного методкабінету м. Попасна; випущено збірку з матеріалами науково-практичного семінару "Впровадження ідей інтегрованого навчання в практику початкової школи”, підготовленого та проведеного на базі школи у квітні 2010 р.
Науково-методичне забезпечення експериментальної роботи здійснюється через діяльність методичної комісії вчителів початкових класів, творчої групи учителів, шляхом проведення спільних педагогічних нарад із соціально-психологічною службою школи, розробки рекомендацій вчителям і вихователям.
Протягом звітного періоду педагогічний колектив цілеспрямовано підвищував рівень професійної компетентності шляхом участі у педагогічних радах: «Моніторинг інтелектуально-пізнавальної сфери школярів», «Стан роботи педагогічного колективу з обдарованими учнями». Серед заходів з розвитку професійної майстерності педагогічних працівників можна виділити наступні:
• Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2011» :
Северіна Н.М. – І місце районного етапу конкурсу, диплом учасника 
обласного туру;
Долженко О.М. – ІІІ місце районного етапу
• участь в роботі шкільної та районної " Школи передового педагогічного досвіду ” ;
• участь в обласному конкурсі уроків патріотичного виховання;
• участь в огляді – конкурсі " Панорама творчих уроків – 2010 ” ;
• участь в методичному тижні уроків з використанням мобільного інтерактивного навчально-презентаційного комплексу ;
• семінар - практикум " Літературне читання в сучасній початковій школі”
(м. Київ, жовтень 2011) ;
• майстер - клас І. Осадченко " Майстерність виходу із педагогічних 
ситуацій ” ( м. Київ, жовтень 2011) ;
• тренінг " Від репродуктивного до продуктивного : інноваційний курс із 
розвитку мислення учнів початкової школи ” (м. Київ, жовтень 2011) ;
• випуск збірки «Використання ідей інтегрованого навчання в практиці 
початкової школи» .

В закладі створено творче освітнє середовище, насичене можливостями для виявлення та розвитку природних талантів дітей, інтелектуальних та творчих здібностей дітей:
• за підсумками 2010-2011 навчального року 34 учня (28 % від загальної кількості тих, хто підлягає атестації) мають високий рівень навчальних досягнень, рішенням педради від 26.05.2011 р. нагороджені Похвальними листами, 75 учнів (61 %) – достатній рівень, 13 учнів (11 %) – середній. Показник успішності навчання (високий + достатній) склав 89 %. (+ 3%)
• організовано участь учнів школи у
• Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» - 54 учасника: 
  відмінний результат – 9 (17 %) добрий результат – 16 ( 30 %), 
  за участь - 29 ( 53 %);
• всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі 
  «Колосок – 2010»: 30 учасників, сертифікатів «Золотий колосок» - 3,  
  «Срібний колосок» - 28. 
• обласних конкурсах: 
«Квітуча Луганщина» - переможцем став учень 2 А класу Рошка Андрій;
«Дитячі улюбленці» - ІІ місце зайняв Атакішиєв Мурад (4 Б);
«Безпека та мир в Україні» - перемогу здобув Матляков Ярослав (2 А).
• районному фестивалі самодіяльної художньої творчості дітей та учнівської молоді «Діти – майбутнє України»:
• номінація «Декоративно-прикладне мистецтво» переможцями визнано Рибалку Єлизавету (3 Б );
• в номінації «Вокал» серед кращих були Полякова Марина (2 А), вокальний ансамбль «Домісолька» (керівник Щелкунова Н.О.), Плетень Нікіта (3 А), хор учнів під керівництвом Романкіної А.В.;
• в номінації «Хореографія» прекрасно виступив і переміг танцювальний колектив «Соняшник» (керівник Цибульник Т.В.)
• шкільний театральний гурток «Веселка» названо серед кращих театральних колективів молодшої вікової групи районного фестивалю «Театральна весна - 2011»;
• серед кращих учасників фестивалю поезії Т.Шевченка названо учня 1Б класу Чернишова Станіслава.

Необхідною умовою для розкриття духовного, інтелектуального та фізичного потенціалу кожного учня початкової школи є використання інтегрованої освіти різного рівня та тісне співробітництво з навчальними і позашкільними закладами міста (районна школа мистецтв, ДЮСШ, міський клуб культури та дозвілля, РМЦ). Багаторічне соціальне партнерство з метою розвитку талантів дітей надають широкі можливості для різноманітних видів мистецької, спортивної чи соціальної діяльності учнів у тісній взаємодії педагогів та учнів.
 Переможцями обласних спортивних змагань з карате-до стали Пискун Валерія (4-А), Маринов Максим (3-Б); ІІ місце в обласному конкурсі індивідуальної виконавської майстерності (клас фортепіано) зайняла Девдюк Єлизавета (4-Б).
  Також для учнів були організовані та проведені шкільні конкурси малюнків, читців, цікаві загальношкільні, класні виховні заходи, предметні тижні математики, української мови, правових знань, охорони праці та безпеки життєдіяльності, тиждень дитячої книги, діти мали змогу взяти участь в різноманітних акціях.
Категорія: Експериментальна робота | Додав: gigadmin (23.11.2011)
Переглядів: 1052 | Рейтинг: 4.2/5
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Використовуються технології uCoz