Всього матеріалів в каталозі: 5
Показано матеріалів: 1-5

Дослідно-експериментальна робота з теми

«Науково-методичний супровід  творчої діяльності  учнів та вчителів у системі

особистісно-орієнтованого навчання та виховання».

Інформація про І етап ДЕР.

Експериментальна робота | Переглядів: 595 | Додав: gigadmin | Дата: 15.10.2014 | Коментарі (0)

           Дослідно-експериментальну роботу в КЗ "НВК Сватівська ЗОШ І ст. - гімназія" у 2013-2014 н.р. продовжено за темою  «Науково-методичний супровід  творчої діяльності  учнів та вчителів у системі особистісно-орієнтованого навчання та виховання» (наказ Департаменту освіти і науки Луганської ОДА від 25.12.2013 № 1590).

          Керівник експерименту: Баранова Світлана В'ячеславівна, кандидат психологічних наук, доцент, старший науковий співробітник лабораторії політичної участі Інституту соціальної та політичної психології НАПН України.

Експериментальна робота | Переглядів: 2339 | Додав: gigadmin | Дата: 12.02.2014 | Коментарі (0)

Професіоналізм вчителя, безумовно, приходить не тільки з досвідом, він залежить від багатьох різних факторів: особистих здібностей, мотивації до роботи, її змісту, умов життя, впливу колективу тощо. Не варто вважати, що тільки за допомогою навчання можна з учителя-початківця сформувати компетентного професіонала. Однак цілеспрямоване, правильно організоване навчання відіграє у становленні, формуванні професіонала неабияку роль.

Навчальна робота | Переглядів: 1353 | Додав: gigadmin | Дата: 23.04.2013 | Коментарі (0)

Обдарованих дітей, а особливо талановитих, які вирізняються з-поміж своїх однолітків високим творчим потенціалом, інтелектуальною розкутістю, начитаністю, схильністю до нестандартного розв’язання проблем, неординарністю мислення і світосприйняття, в нашому закладі багато. Це учні, які мають одночасно різні типи обдарованості, високі здібності до виконання певних видів діяльності.
Науково-дослідна робота | Переглядів: 750 | Додав: gigadmin | Дата: 23.11.2011 | Коментарі (1)

Науковий керівник – Баранова Світлана В’ячеславівна, 
кандидат психологічних наук.
 Мета дослідження:
створення умов для особистісного розвитку дітей молодшого шкільного віку.
Об'єкт дослідження: 
процес розвитку дитини в умовах навчально-виховного процесу.
Предмет дослідження:
навчальні програми, науково-педагогічні проекти, умови, що сприяють комплексному розвитку особистості молодшого школяра.
Експериментальна робота | Переглядів: 755 | Додав: gigadmin | Дата: 23.11.2011 | Коментарі (0)