Пятница, 19.04.2024, 14:35
Вітаю Вас Гість | RSS

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СВАТІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 7"

пл. 50-річчя Перемоги,35, м.Сватове, 92600, телефон (06471) 3-39-03, E-mail: gimnazium.svatovo@ukr.net, Код ЄДРПОУ 37645011
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


12:33
ДО УВАГИ УЧНІВ! Завдання оновилися!

 5-А клас

Українська література: Леонід Глібов "Химерний маленький", "Що за птиця" - читати

Математика: п.3 стор. 29-30 повторити, №173, №144 розв'язати;  повторити  § 1, стор.44, №215,216 - письмово виконати;  § 2 п.1 -

          опрацювати, № 197 - розв'язати

Російська мова: упражнение 202 (зад. ІІІ, ІV)

Інформатика: повторити  § 15,16.  Опрацювати   § 17

Навколишній світ:   3 частина, опрацювати  розділ 1,  § 1.1§ 1.2,   § 1.3

5-Б клас

Українська література: прочитати с. 170-173;  виконати завдання "Ти -  творча особистість" - с. 175

Українська мова: опрацювати матеріал   § 33, виконати впр. 312(письмово), впр.304,305 - усно

Математика: повторити   § 23,24; опрацювати  § 25, стор. 211-215, розібрати усно №967,969,  письмово - № 970, 975, 980, 1005, 1006

                                      виконати: стор. 222 - контрольні запитання - повторити (усно)

                                      стор. 223 - тестові завдання виконати

Російська мова: упражнение 59

Світова література: прочитати І частину оповідання  "Лобо" Е.Сетона-Томсона 

Інформатика: повторити  § 15,16.  Опрацювати   § 17. 

6-А клас

Світова література: "П'ятнадцятирічний капітан" - читати

Математика: частина 2, с. 95 п.1 опрацювати; №428 усно опрацювати і вивчити як алгоритм (правило до виконання), №432-письмово

Навколишній світ: підготувати завдання семінару "Тваринний і рослинний світ океанів"

Інформатика: скласти алгоритм "Ранок школяра"

6-Б клас

Світова література: "П'ятнадцятирічний капітан" - читати

Географія: опрацювати  §32,33

Математика: стор. 198, типові задачі  № 1-9

7 клас

Українська література: Б.Лепкий "Мишка" - читати

Біологія: опрацювати § 31, письмово відповісти на запитання 4,5 (с. 125)

Географія: опрацювати  §33,34

Хімія: повторити   §10, виконати впр. 80(а) стор. 70

Алгебра: впр. 709, 710, 713, 718

Геометрія:  §10, теорема 9, № 298, № 301,  §11, №329, №332

Англійська мова:  S.B - p. 60-61 ex.1,2,3,4,5,6;  p.60 ex.1,2,3       W.B - p.45 ex.1,2,3; p.46 ex.1,2,3

8 клас

Біологія: опрацювати § 28,29, завдання №2 (с.42) в зошиті

 Українська мова: опрацювати матеріал   § 20, виконати впр. 172 (усно), впр. 176 (письмово)

Географія: опрацювати  §24

Світова література: прочитати вступну статтю у підручнику "Відродження"

Інформатика: підготувати доповідь "Об'єкти на слайдах презентації"

Алгебра:  Розділ ІІІ,п.20 (опрацювати, вивчити таблицю), № 729, 735, 737, 740, 742,744,746,750

Геометрія:  1) стор.123    Тест №2 (з поясненнями).

                  2) Задача: Доведіть, що медіани трикутника точкою перетину  діляться у відношенні 2:1, починаючи від вершини.

                  3) п.20(опрацювати, вивчити теорему Піфагора, вивчити  означення),  № 835(1), 836(1), 837, 839.

Англійська мова:  S.B - p. 38 ex.1,2,3,4; p.39 ex.1,2       W.B - p.27 ex.3,4,5,6; p.26 ex.2

9-А клас

Українська література: опрацювати ідейно-художній зміст творів Т.Шевченка "Причинна", "Лілея", "Гайдамаки".

Українська мова: опрацювати матеріал  § 20, вивчити правила, виконати впр. 245(письмово), 247 - усно 

Географія: опрацювати  тема № 13 І частина ( Рослинництво) , тема  № 13 ІІ частина 

Фізика: повторити маса, енергія, види енергії (кінетична, потенціальна, внутрішня, кількість тепла, повна)

Художня культура: дати розгорнуту відповідь на питання (с. 110), "Ми створили цивілізацію, яка знає ціну всьому, але не знає цінностей"

Світова література: повідомлення "Історія злету і падіння Цахеса"

Алгебра:   п.25, 26(опрацювати, вивчити формули з доведенням);

                   №771, 773, 778, 780, 792, 795,796,797,798,801

Геометрія:   стор.116  Практична робота 11; стор.120  Практична робота 17;  параграф 18(опрацювати, вивчити формули), стор.134  № 3,4,5, 6,7,8                      (всі б), ДПА 2013  варіант 18

Інформатика:  § 18 підручника опрацювати

 9-Б клас

Українська література: опрацювати ідейно-художній зміст творів Т.Шевченка "Причинна", "Лілея", "Гайдамаки".

Українська мова: опрацювати матеріал  § 20, вивчити правила, виконати впр. 245(письмово), 247 - усно 

Алгебра: повторити  § 13,14, №361(а), №383(а); повторити  § 15, №404(б), 414(в); повторити  § 16 , № 444

Геометрія: опрацювати і зробити конспект  § 18, практична робота 21 (с. 132-133)

Художня культура: дати розгорнуту відповідь на питання (с. 110), "Ми створили цивілізацію, яка знає ціну всьому, але не знає цінностей"

Інформатика:  § 18 підручника опрацювати

Географія: тема № 7

Світова література: підготувати повідомлення про життєвий та творчий шлях  Дж.Байрона; вивчити одну із поезій Дж.Байрона напам'ять.

10-А клас

Біологія: опрацювати § 45, повторити  § 49 

Географія: опрацювати  §35 "Загальна характеристика Китаю"

Інформатика: працюємо над контрольною презентацією

Алгебра: розділ ІІІ,  §14,15,16 - опрацювати, втвчити формули.

Геометрія: теорема про три перпендикуляри, №536,538,541

10-Б клас

Біологія: опрацювати § 45, повторити  § 49 

Світова література: характеристика К.Левіна

Хімія: опрацювати  §36, скласти порівняльну таблицю, виконати впр. 3, стор.158. 

Інформатика: працюємо над контрольною презентацією 

11-А клас

Біологія: підготуватися до семінару "Організм людини - як середовище існування"

Фізика: готувати повідомлення, що обумовленні темами семінарів: Розвиток зв'язку +Попов і Марконі:

             Радіолокація,

             Радіотелескопи

             Телебачення 

             Інтернет, скайп

Світова література: біографія А.Камю, роман "Чума" - скласти систему образів

Інформатика: доповідь "Огляд ПЗН з фізики, хімії, біології"

Геометрія:   параграф 19(перерізи,зрізаний конус, формули виписати та вивчити),  стор.171   №6,8,9,16,27,29,30(3)

Алгебра:   № 30.25, 30.26, 30.30, 30.32, 30.37, 30.48, 31.7, 31.8, 31.12 

                                     завдання по варіантам:

                                          І варіант

1.В ящику є 5 білих і 10 червоних куль. Навмання виймають одну кулю. Яка ймовірність того, що вийнята куля виявиться білою?

2.У гаманці є 6 монет по 5 коп. і 2 монети по 50 коп. Знайдіть імовірність того, що навмання вийнята монета матиме вартість:

а) 50 коп.;  б) 5 коп.;   в) 10 коп.

3.У класі 16 юнаків і 14 дівчат. Для чергування в їдальню треба відправити 6 учнів. Учнів вибирають навмання, за номером у журнальному списку. Чому дорівнює ймовірність того, що чергувати підуть:       1) тільки юнаки;   2) дві дівчинки й чотири юнаки?

4.Одночасно підкидають два гральні кубики. Яка ймовірність того, що випадуть числа, сума яких не менша

від 7 ?

5.З урни, у якій є 12 білих та 8 чорних куль, навмання виймають дві кулі. Яка ймовірність того, що обидві кулі будуть чорні ?

6.Слово «інтеграл» складено з букв розрізної азбуки. Навмання виймають три картки і кладуть в ряд одну за одною в порядку появи. Яка ймовірність дістати при цьому слово «гра» ?

                                                       ІІ варіант

1.У кошику лежать 3 білі гриби, 7 сироїжок і 8 маслюків. Яка ймовірність того,що навмання вийнятий з кошика гриб буде сироїжкою?

2.Яка ймовірність того, що після підкидання грального кубика випаде:      

    а)  число 5;  б) число 8;   в) число, відмінне від 3.

3.У класі 16 юнаків і 14 дівчат. Для чергування в їдальню треба відправити 6 учнів. Учнів вибирають навмання, за номером у журнальному списку. Чому дорівнює ймовірність того, що чергувати підуть:       1) тільки дівчата;   2) три  дівчинки й три юнаки?

4.Одночасно підкидають два гральні кубики. Яка ймовірність того, що випадуть числа, добуток яких

дорівнює 12 ?

5.З урни, у якій є 14 білих та 6 чорних куль, навмання виймають дві кулі. Яка ймовірність того, що обидві кулі будуть білі ?

6. З карток розрізної азбуки складено слово «МОСКВА». Навмання виймають чотири картки і кладуть в ряд одну за одною в порядку появи. Яка ймовірність дістати при цьому слово «КВАС» ?  

Англійська мова:   S.B - p. 58 ex.24,25,26,27;        W.B - p.93-94 


11-Б клас

Світова література: А.Камю "Чума" - читати 

Біологія: підготуватися до семінару "Організм людини - як середовище існування"  

Хімія: опрацювати  § 13, впр. 6 стор. 141. Записати реакції, на яких базується синтетичні методи добування      

               органічних речовин

Інформатика: підготувати доповідь "Основні етапи роботи з базами даних у середовищі системи управляння базами даних"

Економіка:  § 17

Математика:  § 34,  §35 опрацювати, №456, 458, 476 виконати, стор. 161 - відповіді на запитання.



Переглядів: 1816 | Додав: gigadmin | Теги: учням | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Январь 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2024
Використовуються технології uCoz