5-А класУкраїнська література: Леонід Глібов "Химерний маленький", "Що за птиця" - читати Математика: п.3 стор. 29-30 повторити, №173, №144 розв'язати; повторити
§ 1, стор.44, №215,216 - письмово виконати;
§ 2 п.1 - опрацювати, № 197 - розв'язати
Російська мова: упражнение 202 (зад. ІІІ, ІV) Інформатика: повторити
§ 15,16. Опрацювати
§ 17
Навколишній світ:
3 частина, опрацювати розділ 1, § 1.1, § 1.2,
§ 1.3
5-Б класУкраїнська література: прочитати с. 170-173; виконати завдання "Ти - творча особистість" - с. 175 Українська мова: опрацювати матеріал
§ 33, виконати впр. 312(письмово), впр.304,305 - усно
Математика: повторити § 23,24; опрацювати
§ 25, стор. 211-215, розібрати усно №967,969, письмово - № 970, 975, 980, 1005, 1006 виконати: стор. 222 - контрольні запитання - повторити (усно) стор. 223 - тестові завдання виконати Російська мова: упражнение 59 Світова література: прочитати І частину оповідання "Лобо" Е.Сетона-Томсона
Інформатика: повторити
§ 15,16. Опрацювати
§ 17.
6-А класСвітова література: "П'ятнадцятирічний капітан" - читати Математика: частина 2, с. 95 п.1 опрацювати; №428 усно опрацювати і вивчити як алгоритм (правило до виконання), №432-письмово Навколишній світ: підготувати завдання семінару "Тваринний і рослинний світ океанів" Інформатика: скласти алгоритм "Ранок школяра" 6-Б клас
Світова література: "П'ятнадцятирічний капітан" - читати
Географія: опрацювати
§32,33
Математика: стор. 198, типові задачі № 1-9 7 класУкраїнська література: Б.Лепкий "Мишка" - читати
Біологія: опрацювати § 31, письмово відповісти на запитання 4,5 (с. 125)
Географія: опрацювати
§33,34
Хімія: повторити §10, виконати впр. 80(а) стор. 70
Алгебра: впр. 709, 710, 713, 718 Геометрія:
§10, теорема 9, № 298, № 301,
§11, №329, №332
Англійська мова:
S.B - p. 60-61 ex.1,2,3,4,5,6; p.60 ex.1,2,3 W.B - p.45 ex.1,2,3; p.46 ex.1,2,3
8 клас
Біологія: опрацювати § 28,29, завдання №2 (с.42) в зошиті
Українська мова: опрацювати матеріал
§ 20, виконати впр. 172 (усно), впр. 176 (письмово)
Географія: опрацювати
§24
Світова література: прочитати вступну статтю у підручнику "Відродження" Інформатика: підготувати доповідь "Об'єкти на слайдах презентації"
Алгебра: Розділ ІІІ,п.20 (опрацювати, вивчити
таблицю), № 729, 735, 737, 740, 742,744,746,750
Геометрія: 1) стор.123 Тест №2 (з поясненнями).
2) Задача: Доведіть, що
медіани трикутника точкою перетину діляться у відношенні 2:1, починаючи від
вершини.
3) п.20(опрацювати,
вивчити теорему Піфагора, вивчити означення), № 835(1), 836(1),
837, 839. Англійська мова: S.B - p. 38 ex.1,2,3,4; p.39 ex.1,2 W.B - p.27 ex.3,4,5,6; p.26 ex.2
9-А класУкраїнська література: опрацювати ідейно-художній зміст творів Т.Шевченка "Причинна", "Лілея", "Гайдамаки". Українська мова: опрацювати матеріал
§ 20, вивчити правила, виконати впр. 245(письмово), 247 - усно Географія: опрацювати тема № 13 І частина ( Рослинництво) , тема № 13 ІІ частина Фізика: повторити маса, енергія, види енергії (кінетична, потенціальна, внутрішня, кількість тепла, повна) Художня культура: дати розгорнуту відповідь на питання (с. 110), "Ми створили цивілізацію, яка знає ціну всьому, але не знає цінностей" Світова література: повідомлення "Історія злету і падіння Цахеса"
Алгебра: п.25, 26(опрацювати, вивчити
формули з доведенням);
№771, 773, 778, 780, 792,
795,796,797,798,801
Геометрія: стор.116 Практична робота 11; стор.120 Практична робота 17; параграф 18(опрацювати,
вивчити формули), стор.134 № 3,4,5, 6,7,8 (всі б), ДПА 2013 варіант 18 Інформатика:
§
18 підручника опрацювати
9-Б клас
Українська література: опрацювати ідейно-художній зміст творів Т.Шевченка "Причинна", "Лілея", "Гайдамаки".
Українська мова: опрацювати матеріал
§ 20, вивчити правила, виконати впр. 245(письмово), 247 - усно
Алгебра: повторити
§ 13,14, №361(а), №383(а);
повторити
§ 15, №404(б), 414(в);
повторити
§ 16 , № 444
Геометрія: опрацювати і зробити конспект
§ 18, практична робота 21 (с. 132-133)
Художня культура: дати розгорнуту відповідь на питання (с. 110), "Ми створили цивілізацію, яка знає ціну всьому, але не знає цінностей"
Інформатика:
§ 18 підручника опрацювати
Географія: тема № 7 Світова література: підготувати повідомлення про життєвий та творчий шлях Дж.Байрона; вивчити одну із поезій Дж.Байрона напам'ять. 10-А класБіологія: опрацювати § 45, повторити
§ 49
Географія: опрацювати
§35 "Загальна характеристика Китаю" Інформатика: працюємо над контрольною презентацією Алгебра: розділ ІІІ,
§14,15,16 - опрацювати, втвчити формули.
Геометрія: теорема про три перпендикуляри, №536,538,541
10-Б клас
Біологія: опрацювати § 45, повторити
§ 49
Світова література: характеристика К.Левіна Хімія:
опрацювати
§36, скласти порівняльну таблицю, виконати впр. 3, стор.158. Інформатика: працюємо над контрольною презентацією 11-А класБіологія: підготуватися до семінару "Організм людини - як середовище існування" Фізика: готувати повідомлення, що обумовленні темами семінарів: Розвиток зв'язку +Попов і Марконі: Радіолокація, Радіотелескопи Телебачення Інтернет, скайп Світова література: біографія А.Камю, роман "Чума" - скласти систему образів
Інформатика: доповідь "Огляд ПЗН з фізики, хімії, біології"
Геометрія: параграф 19(перерізи,зрізаний
конус, формули виписати та вивчити),
стор.171 №6,8,9,16,27,29,30(3)
Алгебра: № 30.25, 30.26, 30.30, 30.32,
30.37, 30.48, 31.7, 31.8, 31.12 завдання по варіантам:
І варіант
1.В ящику є 5 білих і
10 червоних куль. Навмання виймають одну кулю. Яка ймовірність того, що вийнята
куля виявиться білою?
2.У гаманці є 6 монет
по 5 коп. і 2 монети по 50 коп. Знайдіть імовірність того, що навмання вийнята
монета матиме вартість:
а) 50 коп.; б) 5 коп.; в) 10 коп.
3.У класі 16 юнаків і
14 дівчат. Для чергування в їдальню треба відправити 6 учнів. Учнів вибирають
навмання, за номером у журнальному списку. Чому дорівнює ймовірність того, що
чергувати підуть: 1) тільки
юнаки; 2) дві дівчинки й чотири юнаки?
4.Одночасно
підкидають два гральні кубики. Яка ймовірність того, що випадуть числа, сума
яких не менша
від 7 ?
5.З урни, у якій є 12
білих та 8 чорних куль, навмання виймають дві кулі. Яка ймовірність того, що
обидві кулі будуть чорні ?
6.Слово «інтеграл»
складено з букв розрізної азбуки. Навмання виймають три картки і кладуть в ряд
одну за одною в порядку появи. Яка ймовірність дістати при цьому слово «гра» ?
ІІ варіант
1.У кошику лежать 3
білі гриби, 7 сироїжок і 8 маслюків. Яка ймовірність того,що навмання вийнятий
з кошика гриб буде сироїжкою?
2.Яка ймовірність
того, що після підкидання грального кубика випаде:
а) число 5;
б) число 8; в) число, відмінне
від 3.
3.У класі 16 юнаків і
14 дівчат. Для чергування в їдальню треба відправити 6 учнів. Учнів вибирають
навмання, за номером у журнальному списку. Чому дорівнює ймовірність того, що
чергувати підуть: 1) тільки
дівчата; 2) три дівчинки й три юнаки?
4.Одночасно
підкидають два гральні кубики. Яка ймовірність того, що випадуть числа, добуток
яких
дорівнює 12 ?
5.З урни, у якій є 14
білих та 6 чорних куль, навмання виймають дві кулі. Яка ймовірність того, що
обидві кулі будуть білі ?
6. З карток розрізної
азбуки складено слово «МОСКВА». Навмання виймають чотири картки і кладуть в ряд
одну за одною в порядку появи. Яка ймовірність дістати при цьому слово «КВАС» ? Англійська мова: S.B - p. 58 ex.24,25,26,27; W.B - p.93-94
11-Б класСвітова література: А.Камю "Чума" - читати Біологія: підготуватися до семінару "Організм людини - як середовище існування" Хімія: опрацювати
§ 13, впр. 6 стор. 141. Записати реакції, на яких базується синтетичні методи добування органічних речовин. Інформатика: підготувати доповідь "Основні етапи роботи з базами даних у середовищі системи управляння базами даних" Економіка:
§ 17
Математика:
§ 34,
§35 опрацювати, №456, 458, 476 виконати, стор. 161 - відповіді на запитання.
|